Dorota Jabłońska

Konsultant SPA


Konsultant i ekspert w uruchamianiu, rozwijaniu i zarządzaniu obiektami Spa na każdym etapie.

Oferuje pomoc w tworzeniu wizji, analizie projektu, fazie realizacji , doborze urządzeń, rekrutacji i przygotowaniu personelu, zarządzaniu już istniejącym obiektem Spa.
Przeprowadza audyty w Spa, obejmujące jakość usług, menu, urządzenia , ogólne wyposażenie, jakość obsługi klienta, umiejętności sprzedaży, rentowność , wydajność pracy pracowników, materiały marketingowe, PR.
Organizuje i prowadzi szkolenia z zakresu psychologii sprzedaży, obsługi klienta, doświadczeń Spa oraz motywacyjnych, szkolenia dla recepcji, terapeutów Spa oraz managerów.

Przygotowuje procedury SPA dla pracowników wraz z zakresem obowiązków i opisem stanowisk.
Oferuje usługi coachingu wspierające rozwój kadry zarządzającej, pracowników i zespołów.

Doświadczenie zawodowe
  • Aktualnie- działalność w zakresie konsultacji SPA
  • Hotel Rezydent *****, Konsultant SPA
  • Aventis Pharma sp. z o.o. - Przedstawiciel Naukowy
  • Novartis Consumer Health- Przedstawiciel Medyczny ds. kluczowych klientów
  • SCA Molnlycke - Przedstawiciel regionalny ds. przetargów publicznych
  • SCA Molnlycke - Przedstawiciel ds. hurtu i sieci
  • Baltic Company - Dystrybutor lokalny (Mattel, Swatch, Isa Dora, Lumene)

Klienci
  • Hotel Łeba w Łebie
  • Dolina Charlotte k/Słupska
  • Dom Zdrojowy Jastarnia
  • Hotel Velaves Władysławowo
  • Hotel Faltom Rumia
  • Hotel Rezydent Sopot
  • Anders Stare Jabłonki
  • Masuria Łukta
  • Strefa urody Lębork
  • Pensjonat Na wzgórzu Odargowo
  • Wodnik Łeba
  • Grand Hotel Sopot
  • Forum Spa Sopot
  • Obecnie w realizacji:
  • Dolina Charlotte k/Słupska
  • Inpro Mikołajki
  • Hotel Venus Łapino
  • Eden Hotel Orneta
  • Open Spa Gdańsk
  • Spa & Fitness Olsztyn
  • Hotel Władysławowo
  • Hotel Rezydent Sopot


Wykształcenie
  • Politechnika Gdańska, WZ i E, studia podyplomowe , „Zarządzanie placówkami służby zdrowia"
  • Uniwerytet Gdański , Wydział Ekonomiczny - „Polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorczości".
  • Szkoła kosmetyki i urody- Czeladnik Kosmetyki


Szkolenia
  • „Strategia obiektu Spa" , 6.11.2008 - Seminarium z Ronaldem Jean
  • "Skuteczność i efektywność oferty Spa. Nowe możliwości i wyzwania branży Spa", Ronald Jean
  • „Przywództwo w Spa. Rola lidera" 29.01.10.2008, Dori Soukup
  • Warsztaty :„Cechy skutecznego konsultanta Spa" Ronald Jean ,czerwiec 2008,
  • „Wschodzący rynek-polskie Spa na tle światowego biznesu", Dori Soukup
  • „Siła skutecznego marketingu. Jaka jest tajemnica hoteli Spa na świecie" , Dori Soukup
  • „Jakość gwarancją zysku. Światowe trendy usług Spa na świecie" Dori Soukup
  • „Recepta na sukces. Na czym zarabiają najlepsi", Dori Soukup
  • „Spa na miarę XXI wieku. Medycyna estetyczna w hotelu", Jacek Szwedo, Klinika Chirurgii plastycznej dr. Andrzeja Sankowskiego, Warszawa
  • „Analiza trendów rynków Spa", ElaineFenard
  • „Dziesięć tajemnic sukcesu w branży Spa" Felicia Braun
  • „Współczesne trendy na międzynarodowym rynku Luxury Spa" Raoul Sudre
  • „Pojęcie jakości w hotelach Spa" Robert Węglarz
  • „Marketing partyzancki - niekonwencjonalne techniki dotarcia do grupy docelowej" Felicia Brown
  • Szkoła coachingu. Elżbieta Kozubska
  • Szkoła rozwoju osobistego. Elżbieta Kozubska
  • Huna- praktyczny system psychologii
  • NLP
  • Techniki sprzedaży i negocjacji Prowida Utveckling AB
  • Planowanie pracy z klientem - Mercuri International
  • „Selling Skils" John Duffin , główny trener Master Foods
  • „Negocjacje handlowe", STS
  • „Szkoła managerów (negocjacje, rekrutacje, zwolnienia, coaching, techniki prezentacji), STS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.