Konsultant SPA
Konsultant i ekspert w uruchamianiu, rozwijaniu i zarządzaniu obiektami Spa na każdym etapie.
Oferuje pomoc w tworzeniu wizji, analizie projektu, fazie realizacji , doborze urządzeń, rekrutacji i przygotowaniu personelu, zarządzaniu już istniejącym obiektem Spa.
Przeprowadza audyty w Spa, obejmujące jakość usług, menu, urządzenia , ogólne wyposażenie, jakość obsługi klienta, umiejętności sprzedaży, rentowność , wydajność pracy pracowników, materiały marketingowe, PR.
Organizuje i prowadzi szkolenia z zakresu psychologii sprzedaży, obsługi klienta, doświadczeń Spa oraz motywacyjnych, szkolenia dla recepcji, terapeutów Spa oraz managerów.
Przygotowuje procedury SPA dla pracowników wraz z zakresem obowiązków i opisem stanowisk.
Oferuje usługi coachingu wspierające rozwój kadry zarządzającej, pracowników i zespołów.
Doświadczenie zawodowe
- Aktualnie- działalność w zakresie konsultacji SPA
- Hotel Rezydent *****, Konsultant SPA
- Aventis Pharma sp. z o.o. - Przedstawiciel Naukowy
- Novartis Consumer Health- Przedstawiciel Medyczny ds. kluczowych klientów
- SCA Molnlycke - Przedstawiciel regionalny ds. przetargów publicznych
- SCA Molnlycke - Przedstawiciel ds. hurtu i sieci
- Baltic Company - Dystrybutor lokalny (Mattel, Swatch, Isa Dora, Lumene)
Klienci
- Hotel Łeba w Łebie
- Dolina Charlotte k/Słupska
- Dom Zdrojowy Jastarnia
- Hotel Velaves Władysławowo
- Hotel Faltom Rumia
- Hotel Rezydent Sopot
- Anders Stare Jabłonki
- Masuria Łukta
- Strefa urody Lębork
- Pensjonat Na wzgórzu Odargowo
- Wodnik Łeba
- Grand Hotel Sopot
- Forum Spa Sopot
- Obecnie w realizacji:
- Dolina Charlotte k/Słupska
- Inpro Mikołajki
- Hotel Venus Łapino
- Eden Hotel Orneta
- Open Spa Gdańsk
- Spa & Fitness Olsztyn
- Hotel Władysławowo
- Hotel Rezydent Sopot
Wykształcenie
- Politechnika Gdańska, WZ i E, studia podyplomowe , „Zarządzanie placówkami służby zdrowia"
- Uniwerytet Gdański , Wydział Ekonomiczny - „Polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorczości".
- Szkoła kosmetyki i urody- Czeladnik Kosmetyki
Szkolenia
- „Strategia obiektu Spa" , 6.11.2008 - Seminarium z Ronaldem Jean
- "Skuteczność i efektywność oferty Spa. Nowe możliwości i wyzwania branży Spa", Ronald Jean
- „Przywództwo w Spa. Rola lidera" 29.01.10.2008, Dori Soukup
- Warsztaty :„Cechy skutecznego konsultanta Spa" Ronald Jean ,czerwiec 2008,
- „Wschodzący rynek-polskie Spa na tle światowego biznesu", Dori Soukup
- „Siła skutecznego marketingu. Jaka jest tajemnica hoteli Spa na świecie" , Dori Soukup
- „Jakość gwarancją zysku. Światowe trendy usług Spa na świecie" Dori Soukup
- „Recepta na sukces. Na czym zarabiają najlepsi", Dori Soukup
- „Spa na miarę XXI wieku. Medycyna estetyczna w hotelu", Jacek Szwedo, Klinika Chirurgii plastycznej dr. Andrzeja Sankowskiego, Warszawa
- „Analiza trendów rynków Spa", ElaineFenard
- „Dziesięć tajemnic sukcesu w branży Spa" Felicia Braun
- „Współczesne trendy na międzynarodowym rynku Luxury Spa" Raoul Sudre
- „Pojęcie jakości w hotelach Spa" Robert Węglarz
- „Marketing partyzancki - niekonwencjonalne techniki dotarcia do grupy docelowej" Felicia Brown
- Szkoła coachingu. Elżbieta Kozubska
- Szkoła rozwoju osobistego. Elżbieta Kozubska
- Huna- praktyczny system psychologii
- NLP
- Techniki sprzedaży i negocjacji Prowida Utveckling AB
- Planowanie pracy z klientem - Mercuri International
- „Selling Skils" John Duffin , główny trener Master Foods
- „Negocjacje handlowe", STS
- „Szkoła managerów (negocjacje, rekrutacje, zwolnienia, coaching, techniki prezentacji), STS
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.